2015/01/20

Save your money with Plná peněženka


Milujete nákupy a občas řešíte prázdnou peněženku? Našla jsem pro Vás řešení. Úžasnou webovou stránku, na které najdete spoustu obchodů, kde jsou slevy, ale zárověň s každým nákupem získáte i penízky zpět? Jak to funguje? Zaregistrujete se na Plná peněženka a nakupujete. Návíc už díky registraci získáte jako pozornost 50kč, pokud si stáhnete do svého prohlížeče i chytrou lištičku, která Vás vždy upozorní, že jste na stránce, kde za nákup ušetříte máte dalších 10kč. Bonusy zvýšíte získáním kamarádů, kteří se tu díky Vám registrují a hlavně nákupy- vybere si tu každý, portfolio obchodů je dostatečně široké.

 Vaše prázdná peženka se pomalu plní a tak je fajn si vybrat odměnu a zajít si třeba na dobrý oběd.
Aplikace je naprosto bezpečná, s každým nákupem Vám přijde email, že v "peněžence" je nová registrovaná odměna, ta se Vám připíše po zaplacení Vašeho nákupu. Pokud náhodou nejste se zbožím spokojeni a vracíte jej, odměna se zase odečte.
Na tomto serveru musím pochválit i zákaznický servis, který tu bezvadně funguje. Jednou se mi nějakým záhadným technickým problémem moje odměna nenačetla a tak jsem jednoduše poslala emailem kopii účtenky a Plná peněženka to vyřešila. Takže díky!
Design je jednoduchý a dokonale přehledný. Obchody si můžete vyhledat podle kategorií nebo přes hlavní stránku, kde jsou ty nejoblíbenější. Nemusíte si je pamatovat, pokud máte staženou "lištu", kterou jsem již zmínila.
Podle Vašich obratů a častých nákupů ve věrnostním programu můžete získat i VIP status tj. větší odměnu až o10%.

Nákupy jsou prostě radost, takže pojd´te naplnit svou peněženku a pochlubte se, co jste si koupili! Já si odklikla módní proužkované triko a difuzér do bytu.


Shrnutí mého nákupu:
Brouzdala jsem na Zootu a vyhlédla si pár věciček, vyskočila na mě upozorňovací lištička, že  tomto shopu dostávám cash back tj. penízky zpět. Kliknu na tlačítko "Získat odměnu", které mě přesměrovala na peněženku, přihlásím se a jdu na ikonku Zootu a znovu přecházím do obchodu. Tentokráte už je v datech má návštěva s peněženkou propojena a já pohodově přejdu do nákupního košíku, vybírám platbu a volím osobní odběr zboží. Zhruba do hodinky mi dojde i info email, kde vidím přesnou částku, kterou z tohoto nákupu získávám zpět, konkrétně u mého nákupu to je necelých 30 Kč, utratila jsem cca 800 kč. Druhý den si jdu do prodejny pro zásilku, platím hotově a do několika dnů opět dostanu vzkaz, že odměna je registrovaná.  Vím tedy o všem a nemusím na nic myslet. Jednoduchost, přehlednost a výhody to je toto nakupování s peněženkou.

Můj nákup




3 komentáře:

  1. Přijde mi to zajímavé. Hodně obchodů a ušetříš. Jdu to prozkoumat.Děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
  2. Asi bych měla změnit nákupní zvyky:).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. Jane